utorok 15. novembra 2011

SEZÓNA 2014/2015

Obdobie medzi sezónami mám rád. A to nielen kvôli dovolenke. Vyhľadávanie nových talentov, podpisovanie zmlúv, čakanie na to, čo prinesie nasledujúci rok ... to všetko je zaujímavé, niekedy síce na nervy, ale hlavne je to zmena oproti priebehu sezóny. Tohto roku to nebolo iné. Podarilo sa nám získať dvoch hráčov. Jaro sem poslal Čecha Patrika Twardzika a Billymu sa podarilo angažovať talianskeho brankára Daria Arcidiacona. Od mladého Taliana očakávam, že sa stane našou brankárskou jednotkou. Predalo sa 548 permanentiek, čo je pekné zlepšenie oproti minulému roku.

Cieľom vedenia bolo nezostúpiť, ale v prípade zostupu by nado mnou palicu nezlomili. Ani moje plány neboli extra smelé. Pri pohľade na kvalitné kádre súperov mi bolo jasné, že postup nehrozí a fakt bude fajn, keď sa vyhneme zostupu. Postupový kľúč sa oproti nižším ligám zmenil, do prvej ligy sa dostane iba víťaz. Hneď v prvom kole sme doma rozbili Partick Thistle 5:2 a vyzeralo to na pokračovanie spanilej jazdy. V ďalších šiestich zápasoch sme však nedokázali vyhrať. Tri remízy a tri prehry nás poslali takmer až na dno tabuľky a začal sa boj. Po polovici súťaže sme po zlepšených výkonoch poskočili na siedme miesto.

Bolo jasné, že potrebujeme posilniť káder. Najmä v obrane to škrípalo, v osemnástich zápasoch sme inkasovali 41krát. Z Nórska k nám prišiel ľavý obranca Tom Skogsrud a po týždni zavolal aj svoju dvojičku Kima, ktorý hrával v strede obrany, na skúšku. Na listine voľných hráčov som našiel ofenzívneho stredopoliara Briana Hutchingsa, ktorý po krátkom váhaní súhlasil, podpísal, prišiel. Veľa sme si sľubovali aj od talentovaného útočníka menom James Bogle.

V tretej štvrtine súťaže sa nám celkom darilo. Držali sme sa okolo štvrtej, piatej pozície a všetko vyzeralo byť fajn. Prišla však šnúra šiestich prehier a zase sme sa priblížili k pásmu zostupu. V posledných siedmich zápasoch sme však neprehrali, obsadili sme pekné štvrté miesto a splnili predsezónne ciele. Vedenie mi predložilo novú ročnú zmluvu s platom 8250€, ktorú som podpísal. Mohol som sa teda zase tešiť na obdobie medzi sezónami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára