streda 9. novembra 2011

ROZHODNUTIE

Uf, to bola noc ! Nemohol som spať. Ak sa mi náhodou podarilo na chvíľu zadriemať, okamžite som sa ocitol pred prázdnou bránou, kopol do lopty a rozvlnil sieť. V skutočnosti som ale párkrát rozvlnil radiátor, takže ráno som zaregistroval bolesť v pravej nohe a vyčítavý frajerkin pohľad. O jednom dôvode som vedel. Poznala moju posadnutosť futbalom a obávala sa môjho výletu do Škótska. Druhým dôvodom mohlo byť pár náhodných nočných kopancov. Ale už zahováram.

Áno, rozhodol som sa stráviť týždeň tam kdesi ďaleko, preč. Veď ak z toho nič nebude, aspoň si urobím výlet. V práci to bolo dosť natesno, šéf nebol nadšený mojou žiadosťou o dovolenku. Nakoniec ale súhlasil. Ešteže som mu o dôvode mojej dovolenky nepovedal nič.

Nemohol som sa na nič sústrediť. Prečítal som si o klube East Stirlingshire hromadu materiálov, pozrel desiatky obrázkov mesta a štadióna. Tešil som sa na prehliadku zahraničného, síce amatérskeho, ale predsalen futbalového klubu. Kedy už konečne ten Dano zavolá?

Ozval sa okolo piatej podvečer. Ani nebol prekvapený mojim rozhodnutím. Naopak, prekvapil on mňa. „Všetko je vybavené. Ty, Peťo a Ďoďo priletíte do Glasgowa v sobotu okolo dvanástej. Tam vás už budem čakať.“ Hotové, vybavené. Letenky sú zaplatené, stačí sa skontaktovať so spolucestujúcimi a odterigať sa do Bratislavy na letisko. Preletela mnou vlna vzrušenia. Nielenže odcestujem do Škótska a zažijem na vlastnej koži ostrovný futbal, ale aj poprvýkrát poletím lietadlom! Vlnu vzrušenia vystriedala mierna nevoľnosť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára