štvrtok 3. novembra 2011

Jej a jeho denník...

Jej denník:
Sedí na gauči a nič nehovorí. Niečo sa s ním deje. Rozhodla som sa prísť na to, čo to môže byť. Jeho odpovede su veľmi stručné, pohľad neprítomný. Keď sa ho pýtam, čo mu je, odpovedá, že nič s čím by som si mala robiť starosti. Rozhodla som sa vytiahnuť ho do reštaurácie, ale nejakej tichej, aby sme sa mohli porozprávať. Vety som z neho musela ťahať ako z chlpatej deky. Mám taký dojem, že jeho myšlienky patria inej. Cestou domov som mu povedala, že ho ľúbim. Len sa usmial a šoféroval ďalej. Keď sme dorazili, sadol si pred televízor a s neprítomným výrazom v tvári pozeral do prázdna. Určite má inú. Šla som spať. Po 15 minútach došiel do postele, prikryl sa a zaspal. Určite má inú, rozplakala som sa...

Jeho denník: Prečo tá motorka nechce naštartovať? Musím to zistiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára