nedeľa 13. novembra 2011

SEZÓNA 2012/2013

Po dlhej dobe som zavítal do VHV. Poriadne sme sa s kamošmi vykecali a dali si viac pív ako inokedy. No tak Šariš je Šariš. Ráno som si prezrel maily a našiel som tam jeden prekvapivý. Paul Robertson končí ako asistent manažéra. Vraj ho futbal prestal baviť a bude sa venovať biznisu. Poprial som mu veľa šťastia a okamžite som začal hľadať náhradu. Voľní však boli len neskúsení mladíci. O pár dní sa mi ozval Les Thomson. Stretol sa na nejakej akcii s Billym Doddsom. Voľakedy hrával za Chelsea, Glasgow Rangers, Aberdeen a Dundee United. Odohral 543 stretnutí a strelil 189 gólov. Vraj je veľmi v pohode a momentálne nemá žiadne plány. Stretneme sa teda po mojom príchode do Falkirku.

Billy Dodds je fajn chlapík. Ako bývalý útočník má rád ofenzívny štýl hry, takže v tomto sa zhodneme. Hneď potom ako podpísal zmluvu, poslal som ho na Deň talentov a ja som začal hľadať v blízkom okolí. Tentokrát to však bolo nanič, nikto ma extra neupútal. Naopak, Billy sa vrátil so skvelou správou. Podarilo sa mu dohodnúť sa s nórskym mladíkom s menom Thomas Bendiksen. V Glasgowe Rangers bola prisilná konkurencia, nuž sa rozhodol skúsiť to v nižšej súťaži. Tento 23ročný stredopoliar sa okamžite stal tvorcom hry The Shires.

Les mi oznámil očakávanie vedenia klubu. Zopakovať výsledky z minulej sezóny a zúčastniť sa baráže. Ja som veril tomu, že ak sa naša obrana zohrá, tak nám trio Bendiksen – Wales – Bell vystrieľa postup o ligu vyššie.

Sezóna 2012/2013 sa z nášho pohľadu rozdelila na dve časti. Po ôsmich kolách sme mali na konte iba tri výhry a jednu remízu. Málo, málo. Na ôsmy zápas sa prišiel pozrieť dôchodca z Prešova, bývalý ligový hráč a celkom úspešný mládežnícky tréner, môj otec. Navrhol mi zmenu v rozostavení a taktike. Obával som sa ako to zvládnu hráči, no prísne pohľady funkcionárov rozhodli. Musí nastať nejaká zmena.

V deviatom kole sme hostili tým Alloa. Vyhrali sme 7:0, vytvorili nový klubový rekord a odštartovali úspešnú časť sezóny. O pár kôl neskôr sme už boli na prvom mieste a až do konca sezóny sme tam nikoho nepustili. Tri kolá pred koncom som si mohol dovoliť odcestovať domov a prenechať všetko Billymu, pretože postup bol vo vrecku. Oslavy po poslednom zápase boli gigantické, veľa si z nich nepamätám. Jedno však viem určite. Povedal som Lesovi, že aj u nás rastú talenty a zišla by sa mi spojka na Slovensku. Súhlasil.

26.5.2012 sa konalo odovzdávanie cien pre najúspešnejších účastníkov štvrtej ligy. Cenu pre hráča roka získal Fergus Bell. V 28 zápasoch strelil 24 gólov a na 12 prihral. Manažérom roka som sa stal ja. Ľudia uznanlivo tlieskali, no neboli prekvapení. Sezónu sme uzavreli predĺžením mojej zmluvy o ďalší rok. Môj plat bude 3600€ mesačne. Z toho som vyčlenil tisícku pre moju spojku na Slovensku. Oslovil som Jara a ten to vzal. Musí však počítať s tým, že sa sem tam vzdiali z domu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára