nedeľa 20. apríla 2014

syrek

cas velkonocnych sviatkov. vytiahol som recept od mamy na syrek. recept je kratky a veeeelmi jednoduchy, a tak som sa rozhodol podelit sa :) tak podme na to:

ingrediencienciencije:
10 vajec, 1 liter mlieka (dal som polotucne), sol, piper, petrzlenova vnat, vegeta, sietka/gaza, nitka

ja som dal tieto suroviny, ale korenie je na dochutenie, takze kludne experimentujte podla vlastnej chuti. mozno trosku oregana by tomu dodalo zaujimavu chut.


riisipt:

10 vajec vyfuuuukneme do nadoby (a ked sa nam skrupiny nerozbiju, tak ich dame polovicke, ktora ich pekne ozdobi na velkonocnu temu). do tej istej nadoby vlejeme liter mlieka a pridame vsetky ostatne prisady (mnozstvo prisad je podla vlastneho uvazenia a chuti). jedina zasada, ktoru treba dodrzat je pomer vajec a mlieka. pome dalej. miesame a miesame (znamena, ze miesame stale stale stale bez prestavky) az kym sa v hrnci nezacnu robit hrudky. najlepsie je zacat miesat habarkou (vid obrazok) kym sa vajcia uplne nezmiesaju s mliekom. potom varechou. nakoniec hmotu zlejeme do sietky, stiahneme nitkou a nechame odkvapkat cca 12 hodin :) potom uz len nakrajat a zjest :)

endzoj :)


habarka:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára